Tuesday, February 19, 2013

Dari Authoring System ke CD ROM Based Multimedia Development

Assalamualaikum

Pada mulanya, blog ini adalah blog untuk membuat refleksi bagi subjek Authoring System pada semester lalu. Pada semester ini untuk subjek CD ROM Based Multimedia, Dr Norasykin ada juga meminta kami membuat refleksi bagi setiap kelas di dalam blog. Jadi, saya berpendapat lebih baik saya menggunakan blog yang sama sahaja supaya senang untuk membuat revision pada masa akan datang dan saya juga tidak perlu menambahkan lagi bilangan blog yang sedia ada termasuk lah blog peribadi. Dengan ini saya ishtiharkan yang blog ini nizzanie89@blogspot.com adalah blog yang berunsurkan multimedia pendidikan. Saya harap refleksi yang saya kongsikan ini dapat digunakan atau dimanfaatkan oleh orang lain di luar sana.




Sekian.. 

No comments:

Post a Comment